صابون گیاهی پاپایا

صابون پاپایا گیاهی اصل

ضد لک

روشن کننده

و ضد جوش و آکنه

توضیحات بیشتر

 

بیوگرافی مارک تواین

http://www.smskade.ir/wp-content/uploads/2015/10/mark-a94.jpg

(بیوگرافی مارک تواین)

شرح: “ساموئل لنگهورن کلمنز” با اسم مستعار “مارک تواین” داستانویس امریکایی می باشد. تواین در ۳۰ نوامبر سال ۱۸۳۵ میلادی در مرز میسوری در روستایی در منطقه فلوریدا زاده شد. او در ۱۲ سالگی پدرش را از دست داد و مجبور شد در چاپخانه های محلی پادویی کند و بعد در روزنامه ای که برادرش اوریون دایر کرده بود نخست حروفچین و سپس چاپچی شد. صفحاتی از روزنامه به مقالات طنز اختصاص داشت که سمیوئل آنها را می نوشت و با امضای عجیب غریب به چاپ می رساند. در سن ۱۸ سالگی به سنت لوئیس بزرگ ترین شهر میسوری رفت. سپس به نیویورک رفت و مدت کوتاهی در چاپخانه های کوچک به کار مشغول شد. در طی ۲-۳ سال به شهرهای مختلف می رفت و در آنجا حروفچینی می کرد. مارک تواین سفر نافرجامی به آمریکای جنوبی داشت. از ۱۸۵۷ تا ۱۸۶۴ سوار بر کشتی بخار بر میسی سیپی سفر می نمود. در ۱۸۵۹ مجوز ناخدایی کشتی گرفت و در این حین با امضاهای مختلف برای مجلات مقاله های طنز مینگاشت. در جنگ داخلی آمریکا نیز نقش کوچکی را عهده دار شد. در سال ۱۸۶۶ با آلتا کالیفرنیا برجسته ترین روزنامه غرب نیز قراردادی به این مضمون به امضا رساند: “خبرنگار سیار بدون محدودیت مکان زمان و سمت که دور کره زمین می‌گردد و ضمن سفر گزارش می‌نویسد”.

بقیه زندگینامه مارک تواین در ادامه مطلب…

مارک تواین با دختر یکی از صاحبان صنایع ثروتمند نیویورک به نام اولیوه لنگدن ازدواج کرد. در بیست سال بین سالهای  ۱۸۷۵ و۱۸۹۴ شادترین و ثروتمندترین نویسنده بود و بهترین کتاب هایش را در این مدت به چاپ رساند. اما در نیمه دهه ۱۸۹۰ اندوه و تلخ کامی روز افزونی نصیبش شد. دختر جوانش بنام سوزی وقتی پدر و مادرش در خارج بودند مرد، خانم کلمنس که سال ها بیمار بود از دنیا رفت و کوچک ترین دخترش ناگهان در شب کریسمس فوت کرد. ساموئل در سال ۱۹۰۶ نگارش سرگذشتش را آغاز نمود. ۱۵ سال اواخر زندگی اش را با نوشتن کتاب های جدی و همچنین چند کتاب طنز نیز سپری کرد. ساموئل نام مارک تواین را از ناخدای یک کشتی که با این نام در مجلات می نوشت به عنوان ادای دین گرفت و در تمام کارهای طنزش از این اسم استفاده می برد. سرانجام مارک تواین در سال ۱۹۱۰ زندگی را بدرود گفت.

معرفی آثار مارک تواین:
عصر طلایی،  یک قتل یک راز یک ازدواج، شاهزاده و گدا، ماجراهای هاکلبری فین،  تام سایر در خارج، تراژدی ویلسون کله پوک، خاطرات شخصی ژاندارک، بدنبال خط استوا، بشر چیست، بیگانه مرموز، زندگی بر روی میسی سی پی، خاطرات حوا، جست و خیز قورباغه ولایت کالاوراس، ماجراهای تام سایر، یک یانکی اهل کانکتیکات در دربار شاه آرتور، مردی که هایدلبرگ را تباه کرد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.