صابون گیاهی پاپایا

صابون پاپایا گیاهی اصل

ضد لک

روشن کننده

و ضد جوش و آکنه

توضیحات بیشتر

 

بیوگرافی وین والتر دایر

http://www.smskade.ir/wp-content/uploads/2015/11/vin-valter-dayr-a94.jpg

(بیوگرافی وین والتر دایر)

شرح: “وین والتر دایر” در روز ۱۰ مه سال ۱۹۴۰ میلادی در شهر دترویت در ایالت میشیگان، ایالات متحده زاده شد. او  روانشناس، نويسنده و سخنران معروف آمریکایی می باشد. دایر بیشتر دوران نوجوانی خویش را در پرورشگاه گذراند و در دوران دبیرستان در دترویت به مشاوره می پرداخت و این جریان سبب شد که بعدها در دانشکده رشته مشاوره را برگزیند و مدتی بعد از دانشگاه سنت جان با عنوان یک پروفسور خارج گشت. دایر نخست کار در فرهنگستان را دنبال نمود و در همین زمان مطالبش را در روزنامه منتتشر میکرد و به صورت آزمایشی درمان های خصوصی انجام می داد. لیکن سخنرانی دایر در دانشگاه سنت جان که در باره شیوه متمرکز شدن افکار منفی و گفتگوی تحریک آمیز بود دانشجویان را تشویق به حضور در کلاس های خصوصی او کرد. آژانس ادبی به دایر پیشنهاد داد که او ایده های خویش را به صورت یک کتاب گردآوری کند و نتیجه آن نیز، کتاب “قلمرو اشتباهات شما” بود. البته اولین نسخه هایی که به فروش رسید بسیار اندک بود. وی کار تدریس خویش را رها ساخت و به شغل تبلیغات در ایالات متحده مشغول گشت و با سختی یک فروشگاه کتاب در زمینه مصاحبه های تصویری یافت، سرانجام تلویزیون ملی اجازه داد که او همراه با فیل دوناهو و مرو گریفین در گفتگوی شب حاضر شود.


وی، همچنین برای ساخت یک سری از نوار کنفرانس های خود و همچنین تدوین کتاب جدیدش تلاش می نمود. شنوندگان نوارهای او مثل مخاطبان دیل کارنجی یا استیفن کاوی نبودند که تنها در زمینه تجارت تخم شوند. درنتیجه این پیام دایر درباره لحظه تفکر نو بسیار طنین انداز گشت. وی معمولا حکایاتی را از زندگی خانوادگی خود شرح می داد و در قالب این حکایات کارآزمودگی کنونی خود را استنباط می کرد. کتاب مرد خودساخته کتابی بود که به قسمتی از جذبه های دایر اشاره میکرد. او به مخاطبانش توصیه داشت که واقع بین باشند، چون ندای اعتماد به خویش، مثل یک راهنمای مذهبی انسان را کارآزموده می کند و همچنین به خوانندگان کتابش پیشنهاد می کند که پیرو عیسی مسیح باشند.

معرفی كتاب هاي وين داير:
ماندن در مسیر، سمینار کرولاین مایس و وین دایر، به راستي چه چیزی برای فرزندتان می‌خواهید، گستره‌ اشتباهات شما، سر رشته‌ زندگی خود را در دست بگیرید، اوج و محدودیت، تعطیلات شاد، خردمندی روزها، چگونه شخصی نامحدود باشیم، خردمندی سالها، مراقبه؛ روشی برای ارتباط آگاهانه با خداوند، خود پاكدامن شما، ندای درون؛ فراخوان نهایی شما، آغاز موازنه؛ نُه روش برای هماهنگی خوي‌ها و آرزوها، هر روز در آگاهی از كاميابي هایتان باشید، ديدگاهتان را دگرگون كنيد تا زندگی‌ ان دگرگوني يابد، رهنمودهاي فنون کار،  یک پیمان، یک پیمان است و… این بود زندگینامه وین والتر دایر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.