صابون گیاهی پاپایا

صابون پاپایا گیاهی اصل

ضد لک

روشن کننده

و ضد جوش و آکنه

توضیحات بیشتر

 

بیوگرافی و زندگینامه آندره موروا

http://www.smskade.ir/wp-content/uploads/2015/07/biuography-andre-maurois-m94.jpg

(بیوگرافی و زندگینامه آندره موروا)

شرح: آندره موروا در سال ۱۸۸۵ در شهر “البوف” متولد شد. نام اصلی او “امیل هرزوگ” است و اصالتی یهودی دارد. وی نویسنده، زندگینامه نویس و مورخ بوده است. وي در جنگ جهانی اول از طرف ارتش فرانسه به سمت رابط و مترجم در بین نیروهای فرانسه و انگلیس انتخاب شد. از اين رو با روحیات انگلیسي‌ها از نزدیک آشنایی یافت و این آشنایی باعث شد که طي مدت سی‌ سال، آثار ادبی، تاریخی و تحقیقی گوناگوني درباره انگلستان بنویسد. موروا همچنین آثاری در شرح حال عده ای از نویسندگان و شاعران انگلستان دارد (مانند: آریل یا سرگذشت شلی، شرح حال مستندی از دیزریلی، چهار مطالعه انگلیسی، بایرون) که رنگ دلپذیر داستانی به خود گرفته و موجب شهرت او در انگلستان گشته است.

– آندره موروا، بیشتر شهرت خود را مدیون همین زندگینامه‌ است که از شیوه خاصی برخوردار بوده و مورد استقبال فراوان مردم قرار گرفته است. وی با آنکه در این آثار به اسناد و مدارك روي مي آورد، از آنها نامی نمی‌برد و به سرگذشتها، صورت داستانی دلپذیري می‌بخشد. او در سال ۱۹۶۷ درگذشت.

مجموع آثار آندره موروا:
آریل یا سرگذشت شلی، شرح حال مستندی از دیزریلی، چهار مطالعه انگلیسی، بایرون، ادوارد هفتم و عصر او، سرگذشت بالزاک، تورگنیف، خاموشیهای سرهنگ برامبل، برنار کنه، اقلیمها، اهل سحر و اهل منطق، تاریخ امریکا، تاریخ انگلستان، تاریخ فرانسه و… اس ام اس کده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.