صابون گیاهی پاپایا

صابون پاپایا گیاهی اصل

ضد لک

روشن کننده

و ضد جوش و آکنه

توضیحات بیشتر

 

بیوگرافی مجتبی کاشانی

http://www.smskade.ir/wp-content/uploads/2015/10/mojtaba-kashani-m94.jpg

(بیوگرافی مجتبی کاشانی)

شرح : “مجتبی کاشانی” در سال ۱۳۲۷ هجری شمسی، در شهرستان مشهد دیده به جهان گشود.وی بعنوان شاعر، محقق و نویسنده و مشاور مدیریت عمومی و صنعتی دارای فعالیت بوده اند، اون نیز از سال ۱۳۴۹ فعالیت ادبی خود را در زمینه شعر و نویسندگی آغاز کرد و صاحب امتیاز و مدیر مسئول فصلنامه یاوری بوده است. کاشانی بنیانگذار “جامعه یاوری فرهنگی” است که هدف آن ایجاد مدارس و مراکز آموزشی و فرهنگی در مناطق محروم کشور می باشد. این موسسه نیز در زمان حیات وی بیش از ۲۰۰ مجتمع آموزشی احداث کرده است. مقالات و شعرهای كاشانی سرشار از حس انسان دوستی، عشق و امید است. ویاز جمله افرادی بود که برای بلوغ فرهنگ مدیریت درکشورمان تلاش فراوان به خرج داد. کاشانی علاوه بر بنیان گذاشتن جامعه یاوری فرهنگی در زمینه مدیریت منابع انسانی نیز مطالعاتی انجام داد. او پس از سالها مطالعه درباره مدیریت ژاپنی و تطبیق آن با آموزه های ایرانی، نظریه ای را سامان داد که از آن به عنوان :نقش دل در مدیریت: یاد می کرد و با همین نام نیز کتابی منتشر کرد. او در این نظریه اش تاکید می‌کند که انسان سه مرکز یا عامل برای انجام کار دارد. “جسم او، دل او و مغز او” هر سه، در بوجود آمدن نتیجه کار نقش دارند و از فعالیت هریک فرآورده ای نیز حاصل می گردد:

فرآورد دل: انگیزه
فرآورد مغز : اندیشه
فرآورد جسم: کار عملیاتی و فیزیکی

مجتبی کاشانی در غروب پاییـزی روز ۲۳ آذرماه سال ۱۳۸۳ بدرود حیات گفت و روح سراسر عشق و ایمانش به آسمان ابدیت پرواز كرد!

بخشی از وصیتنامه مجتبی کاشانی به شرح زیر است:
درود بر خداود که مرا آفرید و قلب از آفرینش یاد و عشق خود را در قلب من جای داد…
حاصل عمر من برای ملتم و برای کشورم تا این تاریخ ۲۰۰ مجتمع آموزشی است که با پول مردم و دوستانم در جامعه یاوری ساختیم. پنج کتاب شعر که برای مردم و به عشق خدا و آن ها سروده شده است و تعدادی کارخانه منظم و بهداشتی شده و هزاران کارگر و کارمند و متخصص فرهنگ یافته صنعتی است. امیدوارم از آنها پاسداری شود.

عاقبت در دام می افتیم ما
دام ما ای کاش در کوی تو باد
تیر ما هم از کمانی می رسد
آن کمان ای کاش ابروی تو باد

معرفی کتاب های مجتبی کاشانی:
– پل، دانه باشیم نه سیب، به آیندگان، باران عشق، روزنه، به همین آسانی، خویش را باور کن و… این بود مختصری از زندگینامه مجتبی کاشانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.