صابون گیاهی پاپایا

صابون پاپایا گیاهی اصل

ضد لک

روشن کننده

و ضد جوش و آکنه

توضیحات بیشتر

 

بیوگرافی و زندگینامه آندره ژید

http://www.smskade.ir/wp-content/uploads/2015/07/andre-m94.jpg

(بیوگرافی و زندگینامه آندره ژید)

شرح: آندره ژید، نویسنده نامدار فرانسوی است که در سال ۱۸۶۹ در پاریس به دنیا آمد. او در بیست و دو سالگی فعالیت ادبی را آغاز کرد. دوستی با “استفان مالارمه” باعث روی آوردن به مکتب “نمادگرایی” و پدید آوردن آثاری مثل «یادداشت‌های روزانه آندره والتر»، «شعرهای آندره والتر»، «رسالهٔ نرگس» و «سفر اورین» شد. اما پس از مدتی از این مکتب روی گرداند و به تجزیه و تحلیل و تامل در پیچیدگی‌های زندگی درونی انسان پرداخت. سفر ژید به آفریقا باعث تغییرات بسیاری در وی شد. آثاری هم چون «مائده‌های زمینی»، «ضد اخلاق»، «در تنگ» و «دخمه‌های واتیکان» متأثر از این تغییرات است. «مائده‌های زمینی» کتابی است در ستایش شادی، شوق به زندگی و غنیمت شمردن لحظات. آندره ژید در این کتاب خداوند را در همه موجودات هستی متجلی می‌بیند و آزدانه و برخلاف قید و بندهای مذهب، عشق به هستی را مترادف عشق به خداوند می‌داند. او کتابش را «ستایشی از وارستگی» می‌نامد.

– با آغاز جنگ جهانی اول ژید مدتی خاموشی گزید و سپس کتاب های «اگر دانه نمیرد»، «کوریدون» و «سکه سازان» را نوشت. او در «اگر دانه نمیرد» واقعیات زندگی خود را بی پرده بیان کرد و با نوشتن رمان «سکه‌سازان» شیوه تازه ای در رمان فرانسوی بنیاد نهاد.

– آندره ژید کتاب های «بازگشت از کنگو» و «بازگشت از چاد» را بر ضد استعمار نوشت. او عضو حزب کمونیست شد، اما با برآورده نشدن انتظارات و تمایلات عدالت خواهانه‌اش با نوشتن کتاب بازگشت از شوروی از این حزب کناره گرفت. وی در سال ۱۹۴۷ جایزه ادبی نوبل را دریافت کرد و در سال ۱۹۵۱چشم از جهان فرو بست.

مجموع کتاب های آندره ژید:
مائده های زمینی، پرومته سست زنجیر، سکه سازان، اگر دانه نمیرد، سمفونی روستایی، دخمه های واتیکان، ضداخلاق، در تنگ و… اس ام اس کده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.