صابون گیاهی پاپایا

صابون پاپایا گیاهی اصل

ضد لک

روشن کننده

و ضد جوش و آکنه

توضیحات بیشتر

 

بیوگرافی و زندگینامه ارسطو

http://www.smskade.ir/wp-content/uploads/2015/08/Aristo-m94.jpg

(بیوگرافی و زندگینامه ارسطو)

شرح: ارسطو در سال ۳۸۴ (قبل از میلاد) در خانواده ای ثروت مند از اهالی استاگیرا، شهری در شمال یونان، به دنیا آمد. او یکی از سه فیلسوف بزرگ یونان (سقراط،افلاطون و ارسطو) می باشد. در سراسر تاریخ فلسفه، گذشته از افلاطون و کانت، شاید هیچ کس ژرفا و پهنای اندیشه او را نداشته باشد. وی در ۱۷ سالگی به فرهنگستانی به نام آکادمی افلاطون در آتن فرستاده شد و ۲۰ سال در آنجا درس خواند و تدریس کرد.

– پس از مرگ افلاطون در سال ۳۴۷، ارسطو ناکام از به اختیار گرفتن مدیریت فرهنگستان به اسوس در آسیای کوچک رفت و با پایتیاس خواهرزادهٔ فرمانروای وقت ازدواج کرد. در ۳۴۳ به دعوت فیلیپ مقدون آموزش اسکندر مقدونی را بر عهده گرفت. پس از بازگشتش به آتن در ۳۳۵، آموزشگاهی خود را به نام لایسیوم تأسیس کرد. ارسطو در  سال ۳۲۲ در ۶۲ سالگی در چالسیس درگذشت.

– آثار ارسطو بسیار متنوع و شامل جمیع معارف و علوم یونانی (جز ریاضی) است و اصولا شامل منطقیات طبیعیات الهیات و خلقیات است که از آن جمله از (فن شعر) (فن خطابه) (کتاب اخلاق) (سیاست) (ما بعد الطبیعه) باید نام برد.

– منطقیات: مقولات, جدلیات, آنالوطیقای اول و دوم, قضایا, ابطال مغالات که در کل در کتاب ارغنون(ارگانون به معنی ابزار) جمع شده‌اند.
– کتب علمی: طبیعیات، درباره آسمان، در کون و فساد، علم کائنات جو، تاریخ طبیعی، درباره نفس، اجزاء حیوانات، حرکات حیوانات، تولد حیوانات
– کتب فلسفی: اخلاق نیکوماخوس، سیاست، مابعدالطبیعه. زندگی نامه مشاهیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.