صابون گیاهی پاپایا

صابون پاپایا گیاهی اصل

ضد لک

روشن کننده

و ضد جوش و آکنه

توضیحات بیشتر

 

بیوگرافی و زندگینامه فلورانس اسکاول شین

http://www.smskade.ir/wp-content/uploads/2015/08/florance-m94.jpg

(بیوگرافی و زندگینامه فلورانس اسکاول شین)

شرح: فلورانس اسکاول شین در سپتامبر سال ۱۸۷۱، در “فیلادلفیایی” به دنيا آمد. اسکاول شین فیک نویسنده و نقاش معمولی نبود او با سخنان و کتابهایش باعث تجلی روح افراد شد و هزاران تن از مردمان را در گشودن گره ها و از بين بردن دشواري‌هاي زندگی شان یاری کرد.او سالها در نیویورک، دانش الهي را تدریس می‌کرد. افراد بی‌شماری در کلاسهایش شرکت می‌جستند و از این راه، پیام معنویت را به بخش گسترده‌اي از مردم می‌رساند.

– کتابهای او نه تنها در امریکا، بلکه در خارج از اين كشور نیز پُر شمارگان بودند و جای خود را در دور افتاده‌ترین دهکده‌ها یا دورترین شهرهای اروپایی و باور نکردنی‌ترین سرزمين‌هاي جهان باز می‌کردند.
معروفترین كتاب او، با نام “چهار اثر از فلورانس اسكاول شين”، برگردان خانم گیتی خوشدل بوده و تاكنون، شصت بار به چاپ رسيده است. این کتاب، گنجينه‌ ای از چهار اثر زیر است:
۱- بازی زندگی و راه این بازی
۲- گفتار تو، عصای معجزه‌گر تو است
۳- در مخفی كاميابي
۴- نفوذ گفتار
فلورانس اسکاول شین، در گنجينه‌ چهار کتاب خود که در ایران نیز فروش بالايي یافته، با زبان بسیار ساده و روان، لُب کلام و چكيده‌ي عرفان را بیان می‌کند و نيروي روح آدمی و جایگاه او را یادآور می‌گردد و با نفوذ گفتارش، چنان در جان آدمی رخنه مي نمايد که آدمي باور می‌کند و ایمان می‌آورد که می‌تواند؛ آری، به راستي می‌تواند آنی باشد که می‌خواهد و بايد باشد و به جایی می‌تواند برسد که جایگاه بلندمرتبه‌ انساني است. او در ۱۷ اکتبر ۱۹۴۰ میلادی درگذشت. زندگی نامه نویسندگان غربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.