صابون گیاهی پاپایا

صابون پاپایا گیاهی اصل

ضد لک

روشن کننده

و ضد جوش و آکنه

توضیحات بیشتر

 

بیوگرافی کامل محمدرضا عبدالملکیان

http://www.smskade.ir/wp-content/uploads/2015/10/abdol-malekyan-m94.jpg

(بیوگرافی کامل محمدرضا عبدالملکیان)

شرح: “محمدرضا عبدالملکیان” در سال ۱۳۳۱ هجری شمسی در شهرستان نهاوند دیده به جهان گشود. وی تحصيلات ابتدايي و متوسطه را در همين شهرستان گذراند و پس از آن با ادامه تحصيل در رشته كشاورزي، با اخذ مدرک ليسانس  مهندسي كشاورزي در سال ۱۳۵۷ هجری شمسی در موسسه مطالعات و تحقيقات اجتماعي دانشگاه تهران به كار مشغول و در سال ۱۳۶۳ به وزارت كشاورزي منتقل شد.

عبدالملکیان تحصيلات خود را تا مقطع كارشناسي ارشد در رشته مديريت ادامه داده و در حال حاضر به عنوان مديركل دفتر آموزش‏هاي رسمي و حرفه كشاورزي مشغول به كار هستند. وی كار شعر را از زمان دبيرستان آغاز كرد و در سال ۱۳۵۴ نخستين مجموعه شعری اش را منتشر كرد. عبدالملکیان طي بيش از ۳۰ سال فعاليت شعري علاوه بر چاپ و انتشار چندين عنوان مجموعه شعر، عهده دار مسئوليت‏ هاي گوناگون فرهنگي و ادبي نيز بوده است، در حال حاضر مدير عامل دفتر شعر جوان، عضو هيئت مديره انجمن شاعران ايران و عضو شوراي عالي خانه هنرمندان ایران می باشند. پسر او گروس عبدالملکیان نیز شاعر می باشند.

معرفی مجوعه آثار محمدرضا عبدالملکیان:
ريشه در ابر، ساده با تو حرف مي‏زنم، ردپاي روشن باران، آوازهاي اهل آبادي، گزيده ادبيات معاصر، مه در مه، رباعي امروز، و… این بود مختصری از زندگینامه محمدرضا عبدالملکیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.