صابون گیاهی پاپایا

صابون پاپایا گیاهی اصل

ضد لک

روشن کننده

و ضد جوش و آکنه

توضیحات بیشتر

 

توضیحاتی در مورد انتخاب ریمل خوب

http://www.smskade.ir/wp-content/uploads/2016/10/mascara-good.jpg

توضیحاتی در مورد انتخاب ریمل خوب

برای انتخاب لوازم آرایش، مخصوصا ریمل که به چشم زده می شود و مهمترین عضو در صورت فرد می باشد باید خیلی دقت کرد . در این مطلب به چند نکته مهم در این مورد خواهیم پرداخت:
در زمان انتخاب ریمل بهتر است که ریمل را در فروشگاه تست نکنید بدلیل اینکه اشخاص زیادی از ریمل تستر استفاده کرده اند و آن ریمل دیگر بهداشتی نیست. در ریملی را که در نظر دارید خریداری کنید و یا در تستر را فقط باز کنید و سر برس و فرچه و رنگ و ظاهر آن را ببینید تا از کیفیت آن مطمئن شوید.
معمولا ریمل ضد آب برای شنا و ورزش های آبی مناسب هستند و اگر حساسیت چشمی دارید و زیاد اشک می ریزید و یا از لنز استفاده می کنید می توانند از ریمل های ضد آب استفاده کنید.
اگر زیاد عرق می کنید برای حفظ آرایش خود بهتر است از یک ریمل خوب ضد آب استفاده کنید. البته نکته ای که در مورد ریمل های ضد آب باید به آن توجه کنید این است که اینگونه ریمل ها به سختی پاک می شوند و برای پاک کردن آنها باید از مواد پاک کننده مناسب استفاده کنید تا مژه ها به همراه ریمل جدا نشوند.
یکی از بهترین موادی که می توان برای پاک کردن ریمل استفاده کرد شیر خام می باشد. کافیست با مقداری شیر و تکه ای پنبه ریمل خود را کاملا پاک کنید. دقت نمایید که هنگام پاک کردن ریملتان حتما چشم های خود را ببندید تا شیر وارد چشمانتان نشود. خود شیر نیز به دلیل دارا بودن پروتیین بالا موهای ابرو و مژه شما را تقویت خواهد کرد.
اگر چشم و ابروی مشکی دارید می توانید از ریمل های مشکی استفاده کنید، و اگر مو و چشمان روشن دارید میتوانید از ریمل قهوه ای رنگ استفاده کنید.
اگر پس از زدن ریمل چشمانتان دچار التهاب شد حتما فورا آن را پاک کرده و آن ریمل را کنار بگذارید.
گاهی پیش خواهد آمد که پس از خرید ریمل میبینید که برس ریمل خشک شده و نمی توانید از آن استفاده کرد. با خرید از فروشگاه های پرفروش ریمل هایی را بگیرید که تازه تولید شده اند زیرا زمانی که ریمل مدتی در مغازه ها بماند خشک خواهد شد. بنابراین، ریملی را که مدت طولانی در مغازه مانده است نخرید.
معمولا برس ریمل دارای انحنا است، تا راحت تر ریمل زده شود و مژه ها راحت تر حالت بگیرند. انحنای برس ریمل باعث می شود در زمان ریمل زدن مژه ها کاملا پوشش داده شوند. ریملهایی با برس صاف، مثل شانه مژه ها را صاف کرده و شانه میزند. بهتر است از ریمل هایی با برس صاف برای مژه های گوشه چشم استفاده شود. با تشکر میتوانید سوالات خود را در پایین همین پست در مورد ریمل زدن بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.