صابون گیاهی پاپایا

صابون پاپایا گیاهی اصل

ضد لک

روشن کننده

و ضد جوش و آکنه

توضیحات بیشتر

 

راهنمای انتخاب کرم مناسب گوری

http://www.smskade.ir/wp-content/uploads/2017/05/cream-goree-beset.jpg

راهنمای انتخاب کرم مناسب گوری

یکی از مواردی که همیشه خانم ها و حتی آقایان به دنبال آن هستند پیدا کردن کرمی برای از بین بردن لک های صورت و حتی کک و مک و سفید کردن آن هستند. در بازار کرم های مختلفی وجود دارند که برخی از آنها از مواد شیمیایی، برخی از مواد گیاهی مثل کرم گوری و برخی از مواد معدنی تهیه شده اند. کرم ها معمولا بر اساس بیس تشکیل دهنده آنهاروش های استفاده گوناگونی دارند، کرم گوری یکی از این کرم های پرمخاطب در دنیا و ایران است.

کرم های صورت همچنین دارای تاثیرگذاری کوتاه مدت، طولانی مدت و یا دائمی هستند. البته تاثیر کرم ها برای از بین بردن لک ها به صورت دائم بستگی به نوع لک یا جوشهای صورت دارد. همچنین برای سفید کردن صورت هم کرم های خاصی وجود دارد که دارای ترکیبات مختلفی هستند.

عده زیادی هستند که با مراجعه به پزشک جواب نگرفته و به دنبال روش های دیگری از بین بردن جوش و لک های خود هستند. کرم گوری اصل در میان صدها و هزاران کرم و صابون موجود در بازار خوش درخشیده است و توانسته خود را معروف کند. این کرم معمولا با صابون عرضه شده و برای استفاده از این مدل کرم ها کافیست در روز یک یا دوبار آن را به صورت مالیده و پس از چند ساعت بشویید. انواع مدل های تقلبی آن در بازار وجود دارد. دقت کنید که از فروشگاه های معتبر خرید کرده و با خیال راحت از آن استفاده کنید. کرم های صورتی که تولید کننده های بزرگ آن را تولید میکنند در حجم ها و ابعاد گوناگونی و همچنین شکل های کاسه ای و یا تیوپی موسوم به پمادی تولید میشوند. کرم گوری اصل به شکل کاسه ای تولید شده است. حتی برخی از کرم ها به صورت ژل بوده و قوطی آنها به شکل پمپی تولید میشوند. این کرم ها در زمان استفاده مقدار زیادی از آن خشک شده و هدر می رود. پس بهتر است از کرم های کاسه یا تیوپی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.