صابون گیاهی پاپایا

صابون پاپایا گیاهی اصل

ضد لک

روشن کننده

و ضد جوش و آکنه

توضیحات بیشتر

 

روغن شترمرغ – اصل

روغن شترمرغ - اصل

روغن شترمرغ – اصل

برخی از خاصیتهای روغن شترمرغ برای پوست صورت و بدن یافته های پزشکان و دانشمندان از خواص روغن شترمرغ، باعث شده است تا بجای داروهای شیمیایی استفاده از آن را برای درمان و شفابخشی پیشنهاد کنند. روغن شترمرغ اصل دارای مزایای فراوانی از جمله، شادابی پوست صورت،جوانسازی، خاصیت ضد چروک، درمان لک های صورت و بدن، درمان جوش های صورت و بدن و خاصیت التیام بخشی زخم ها و بخصوص سوختگی ها می باشد.

روغن شتر مرغ جوانه دارای امگا ۹ ، امگا ۶ و امگا ۳ می باشد. روغن شترمرغ عرضه شده در این فروشگاه کاملا طبیعی بوده و دارای مجوز از وزارت بهداشت ایران می باشد. همراه با روغن شترمرغ یک صابون شترمرغ به عنوان اشانتیون برای شما ارسال می گردد.

http://roghan-shotormorgh.ir/wp-content/uploads/2017/06/roghan-shotormorgh-6.jpg

از جمله کاربردها و مصارف روغن شترمرغ علاوه بر زیبایی پوست : سوختگی پوست بر اثر آفتاب، تاول پوستی، خشک شدن پوست و لب، خراش پوست، کوفته شدن ماهیچه ها، درمان روماتیسم و زخم، اگزما پوستی، سوختگی و… روش استفاده از روغن شترمرغ: موضع مورد نظر را با آب ولرم بشویید و کامل خشک کنید. سپس کمی روغن به محل بزنید و به مدت ۳ الی ۴ دقیقه ماساژ دهید تا جذب پوست گردد. روزانه تا دو بار این کار را تکرار کنید.

روغن شترمرغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.