صابون گیاهی پاپایا

صابون پاپایا گیاهی اصل

ضد لک

روشن کننده

و ضد جوش و آکنه

توضیحات بیشتر

 

بیوگرافی و زندگینامه اونوره دو بالزاك

http://www.smskade.ir/wp-content/uploads/2015/08/balzak-m94.jpg

(بیوگرافی و زندگینامه اونوره دو بالزاك)

شرح: اونوره دو بالزاك در ۲۰ ماه می سال ۱۷۹۹ میلادی در شهری بنام  تور بدنیا آمد. در سال ۱۸۲۹ اولین شاهكار او به نام “یاغیان” منتشر شد كه مورد استقبال قرار گرفت و در سال ۱۸۳۰ بالزاك “فیزیولوژی ازدواج” اثر بزرگ خود را منتشر کرد و با چندین داستان جالب، توجه همه را به سوی خود معطوف ساخت و از پولی كه با انتشار فیزیولوژی ازدواج به دست آورد، سر و سامانی به زندگی خود داد. بالزاك در سال ۱۸۳۲ یعنی در سن سی و سه سالگی و در عرض یك سال، چهارده داستان از جمله: سرهنگ شابر، كشیش تور، شاهكار گمنام، زن بی صاحب، عشق در صحرا، چرم ساغری و چیزهای دیگر را نوشت و به دنبال آن، انتشار داستانهای بزرگی مانند: زن سی ساله و اوژنی گرانده در سال ۱۸۳۳، شهرت او را چندين برابر ساخت.

بالزاک در سال ۱۸۳۳ “سرگذشت سیزده نفر” و “طبیب ده” و در سال ۱۸۳۴ كتابهای “بابا گوریو”، “در جستجوی مطلق” و در سال ۱۸۳۵”سرانیتا” و در سال ۱۸۳۷ “آرزوهای گمشده” و “سزار بیروتو” و در سال ۱۸۳۸ كتاب Cabinet- des Antiques را به رشته تحریر در آورد. انتشار دو كتاب زنبق دره و سرانیتا باعث شد كه “بولوز” Bulooz مدیر مجله دو دنیا و “آمده پیشو” A.picho مدیر مجله پاریس به دادگاه كشانده شوند. در سال ۱۸۳۵ بالزاك نشريه مستقلی به نام “وقایع پاریس” منتشر نمود، اما اين روزنامه پس از یك سال بسته شد.

وی در سال ۱۸۴۵ ليستي برای كتابهای خود تهيه كرد كه مطابق با آن، مي بایست ۱۴۳ داستان بنويسد. اما افسوس كه مرگ به او فرصت نداد و نابغه عالم ادب، تنها موفق به نوشتن ۹۷ داستان شد. داستان های: كوزین بت و كوزین پونز كه در واپسین روزهای عمر بالزاك انتشار یافت، از بزرگترین شاهكارهای او به شمار می رود. سرانجام وی در  ۸ اوت ۱۸۵۰ در سن پنجاه و یك سالگي درگذشت. این بود زندگی نامه بالزاک نویسنده معروف.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.