صابون گیاهی پاپایا

صابون پاپایا گیاهی اصل

ضد لک

روشن کننده

و ضد جوش و آکنه

توضیحات بیشتر

 

بیوگرافی و زندگینامه اوشو

http://www.smskade.ir/wp-content/uploads/2015/08/osho-m94.jpg

(بیوگرافی و زندگینامه اوشو)

شرح: اشو، فیلسوف و آموزگار روحانی هندی که به نام‌های (راجنیش چاندرا جاین) و(باگوان شری راجنیش) معروف بود که در سال ۱۹۸۹ نام اشو را برای خود برگزید. اشو متولد ۱۱ دسامبر ۱۹۳۱ (میلادی) در روستای کوچوادا از توابع مدهیا برادش هند است. او تحصيلاتش را در هند تا درجه استادي فلسفه ادامه داد. وی از کودکی روحی عصیانگر و حقیقت طلب داشت و از همان دوران بچگی اش سعی داشت تا حقیقت را بیابد و هرگز هیچ دین و آئینی را نپذیرفت و اسرار داشت هر چیزی را شخصاْ تجربه کند! او در اواخر دهه ۱۹۶۰ میلادی فنون مراقبه پویا و منحصر به فرد خویش را به دنیا عرضه کرد. وی عقیده داشت که انسان عصر نوین چنان در زیر فشار سنت ها و نگرانی های زندگی مدرن گرفتار است که قبل از آنکه بتواند وارد حریم مراقبه شود، باید فرآیند پاکسازی عمیقی را از سر بگذراند.

– در اوایل دهه هفتاد بود که نام اوشو به گوش غربیان رسید، در سال ۱۹۷۴ مرکزی در پونای هندوستان تاسیس شد و طولی نکشید که افراد بسیار زیادی به این محل آمدند. سخنرانی های اشو برای مریدان و حقیقت جویان از سراسر جهان بیش از هفتصد جلد کتاب گرد آوری شده است. این کتاب ها به بیش از سی و پنج زبان دنیا ترجمه شده است. اشو یک نویسنده به معنای رایج کلمات نیست، وی شخصا هیچ کتابی را ننوشته است، کتابهای منتشر شده با نام اوشو، در واقع مجوعه ای از سخنرانی های وی هستند. همچنین بیش از هفت هزار سخنرانی بر روی نوار کاست و ۱۷۰۰ سخنرانی بر روی نوار ویدئو ضبط شده است. اشو پر فروش ترین نویسنده در هند به شمار می آید! سالانه بیش از یک میلیون نسخه از کتابها و نوار های وی به فروش میرسد!

بقیه زندگینامه اشو در ادامه مطلب…

او در سال ۱۹۸۱ به آمریکا سفر کرد و از پافشاری پیروان فراوانش برآن شد تا در آن کشور بیماند، مریدان وی با خرید زمین هایی دور افتاده در ایالت اورگان شهری را به نام او بنا ساختند و طولی نکشید که سیل انسانهایی که در پی معنویت بودند به این شهر سرازیر گشت، این امر مورد مخالقت ساکنان منطقه قرار گرفت. این مخالفتها تا جایی پیش رفت که پیروان وی را به حمله زیستی به ساکنان منطقه متهم میکردند. در سال ۱۹۸۶ اشو را به دادگاه کشانده و به نقض قانون مهاجرت به آمریکا متهم ساختند و وی را از آمریکا اخراج کردند. بعد از آن ورود او به اکثر کشورهای دیگر ممنوع شد تا سرانجام او به پونا برگشت و در نهایت در ۱۹ ژانویه ۱۹۹۰ در پونا درگذشت.

معرفی مجموعه کتابهای اوشو که به فارسی ترجمه شده است:
این نیز بگذرد، آسان بگیر، هنر مردن، زبان فرشگان، راز، راه کمال، فقط یک آسمان، عشق-رقص-زندگی، اولین و آخرین رهایی، بلوغ،خلاقیت، تائوئیزم، تانترا، زبان فرشتگان، قطر ه ای در دریا، با خود یکی شو، دل به دریا بزن، پرواز در تنهایی و… این بود مختصری از زندگی نامه و بیوگرافی اشو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.