صابون گیاهی پاپایا

صابون پاپایا گیاهی اصل

ضد لک

روشن کننده

و ضد جوش و آکنه

توضیحات بیشتر

 

راهنمای خرید عینک ریبن Ray Ban

http://www.smskade.ir/wp-content/uploads/2016/08/ray-ban.jpg

راهنمای خرید عینک ریبن Ray Ban

عینک ریبن Ray Ban، یکی از برندهای معروف معروف در عینک آفتابی بوده، و انواع مختلفی از در طرح های عینک زنانه و مردانه در بازار وجود، عینک ریبن همواره به عنوان یکی از پرطرفدار ترین برندها شناخته میشده است.

برای خرید عینک ریبن بررسي هاي علمي نشان داده است که قرار گرفتن طولاني مدت در مقابل نور خورشيد، بدون محافظت از چشم، مي تواند باعث ايجاد کاتاراکت (آب مرواريد) و دژنرسانس ماکولا شده و به چشم ها صدمه بزند. به همين دليل چشم پزشکان استفاده از عينک آفتابي جاذب اشعه ماوراي بنفش و کلاه لبه داررا در زمان مواجهه طولاني مدت با نور خورشيد توصيه نموده اند. ئ معمولا در موارد زیر استفاده از عینک آفتابی (ریبن) پیشنهاد شده است.

– در زمان شرکت در مسابقه های ورزشي زمستاني به خصوص ارتفاع هاي بلند.
– در زمان استفاده از داروهاي ايجاد کننده حساسيت به نور.
– در فصل تابستان که ميزان تابش اشعه ماوراي بنفش Aو( B ( UVAو( UVB ) حداقل سه برابر بيشتر از زمستان است.
– وقتي در کنار ساحل يا در داخل آب هستيد.

معمولا انتخاب جنس فريم به سليقه فرد بستگي دارد، فریم های عینک ریبن موجودی که در بازار وجود دارند معمولا از نوع پلاستیک یا کائوچو هستند. نوع و وزن فریم سلیقه افراد را مشخص می کند  فريمهاي فلزي به دليل سنگيني از استحكام و دوام بيشتري برخوردار هستند، اما اين فريمها به دليل فلزي بودنشان جاذب گرماي آفتاب هستند توصيه مي شود كه از عينك هايي كه فرمهاي كائوچويي دارند يا از عینک های فلزی به دلیل سنگینی و فشاری که بر روی بینی وارد می کنند، معمولا کم طرفدار هستند، مخصوصا اينكه اگر به مدت طولاني استفاده شود ممكن است اثر پايه هايش روي بيني باقي مانده و ظاهر نامطلوبي بوجود آورد. دسته اين گونه عينك ها هم پشت گوش قفل مي شوند و باعث زخمي شدن آن مي شوند، در نتيجه پیشنهاد ميشود دسته هاي عينك آفتابی به گونه ای باشند كه گذاشتن و برداشتن آن آسان و جنس سبكتر هستند و كمتر جاذب نور و حرارت مي باشند استفاه نمایید.

عینک آفتابی(عینک ریبن)  باید تا ۹۹ درصد از ورود اشعه ی ماوراء بنفش جلوگیری کند، مواجهه طولاني مدت با اشعه  ماورابنفش خورشيد ارتباط نزديکي با ابتلا به برخي بيماري هاي چشم دارد . UVBنسبت به UVA خطرهاي بيشتري براي چشم و پوست به دنبال دارد. عدسي هاي شيشه ای و پلاستيکي، امواج UV را جذب مي کنند، اما ميزان جذب UV با افزودن مواد شيميايي خاص به عدسي در حين ساخت آن و يا پوشاندن سطح عدسي با اين مواد پس از ساخت، افزايش مي يابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.