صابون گیاهی پاپایا

صابون پاپایا گیاهی اصل

ضد لک

روشن کننده

و ضد جوش و آکنه

توضیحات بیشتر

 

معرفی بهترین ریمل و نحوه ریمل زدن

http://www.smskade.ir/wp-content/uploads/2016/06/remel-t95.jpg

معرفی بهترین ریمل و نحوه ریمل زدن

استفاده از لوازم آرایشی مخصوصا ریمل نیازمند آموزش زیاد می باشد، تا آن را به بهترین نحو انجام دهید. اگر در آرایش با ریمل اشتباه انجام دهید می‌تواند شما را مثل دلقکی کرده که از سیرک فرار کرده‌اید! در این پست نکاتی را درباره استفاده و خرید بهترین ریمل خواهیم نوشت، که می‌توانید با کمک آن بهترین ریمل خود را انتخاب و از آن استفاده کنید.

بعد از انتخاب ریمل مناسب، مراحل زیر را برای آرایش مژه ها باید به ترتیب انجام داده شود.
– با کمک فرمژه به مژه های خود حالت بدهید وآنها را برای ریمل زدن آماده کنید. قسمت های میانی مژه وکناره های آنها را حتما مدنظر قرار بدهید.
– فرمژه را از مواد ریمل های قبلی برجای مانده روی آن کاملا پاک کنید. چراکه این کار باعث می شود ریمل به خوبی روی مژه ها ماندگاری داشته باشد. اگر مژه های شما تمیز نباشند برس ریمل به خوبی آنها را پوشش نخواهد داد.
– ابتدا از ریشه مژه ها شروع به ریمل زدن کنید و به حالت زیگزاگ برس ریمل را حرکت دهید. این کار مژه ها را از هم جدا خواهد کرد. وقتی از ریشه برس ریمل به صورت زیگزاگ حرکت داده شود، مواد ریمل روی خط مژه ها باقی مانده و اینکار باعث پرحجم تر شدن مژه ها خواهد شد.
– پس از اینکه ریمل زدن شما تمام شد, آنها را قبل از اینکه ریمل خشک شود شانه بزنید تا از چسبیده شدن مژه ها به هم جلوگیری شود.
– یکی از روشهای مناسب, استفاده از ریمل های مختلف می باشد. اول از بهترین ریمل بلند کننده مژه به عنوان لایه اول استفاده کنید، بعد از اینکه که خشک شد از ریمل حجم دهنده روی لایه اول استفاده کنید.
– معمولا ریمل رنگ مشکی برای همه خانم ها کاربرد دارد. افراد  بلوند با پوست های روشن می توانند از ریمل  رنگ قهوه ای استفاده کنند. ریمل مشکی برای مهمانی های شبانه جلوه زیادی دارد. افرادیکه چشم قهوه ای دارند با ریمل بنفش به چشمان خود جلوه بیشتری خواهند داد. افراد چشم آبی باید ریمل با رنگهای آبی, شرابی و قرمز گوجه ای انتخاب کنند.
– ریمل زدن به مژه های بالا, جلوه ای متفاوت به چشمان خواهد داد، ولی اگر می خواهید مژه ها بزرگتر به نظر برسند, باید روی مژه های پایین هم کار از ریمل استفاده کنید. بهتر است از یک دستمال برای جلوگیری از جمع شدن مواد ریمل روی مژه ها استفاده شود.

– تا پنج دقیقه بعد از اینکه ریمل زدن پایان یافت پلک نزنید تا ریمل خشک شودبدین صورت مژه ها به هم نمی چسبند و مواد روی آنها انباشته نمیشود.
– در شروع آرایش هرگز از ریمل به عنوان اولین وسیله آرایش خود استفاده نکنید. بهتر است از ریمل در آخر آرایش استفاده شود.
– اگر می خواهید مژه‌های برجسته تری داشته باشید بعد از خشک شدن ریمل به لب ‌های بیرونی کمی بیشتر ریمل بزنید. با اینکار مژه‌های برجسته تری خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.