صابون گیاهی پاپایا

صابون پاپایا گیاهی اصل

ضد لک

روشن کننده

و ضد جوش و آکنه

توضیحات بیشتر

 

معرفی و نحوه انتخاب کرم و صابون سفید کننده

http://www.smskade.ir/wp-content/uploads/2016/06/bleaching-cream-for-face.jpg

معرفی و نحوه انتخاب کرم و صابون سفید کننده ضد جوش و ضد لک صورت

معمولا انواع مختلفی از کرم و صابون های سفید کننده، ضد جوش و ضد لک در بازار وجود دارند، و روزانه بر تعداد آنها افزوده می شود. با توجه به نوع پوست صورت و حساسیت پوست در زمان انتخاب و استفاده از کرم و صابون ها باید حساسیت زیادی به خرج داد.
با اینکه انواع مختلف کرم سفید کننده صورت در برند های مختلف در بازار موجود می باشد، اما بهترین راه انتخاب و استفاده از کرم سفید کننده صورت، مشاوره با دوستان و آشنایانی می باشد که قبلا از این نوع کرم ها استفاده کرده اند.
در این میان باید به کرم های مختلف گیاهی که در بازار وجود دارند اشاره کرد. این کرم های گیاهی با توجه به مواد استفاده شده در آنها معمولا به صورت کاملا گیاهی معرفی شده و علاوه بر شادابی و تازگی پوست صورت موجب سفیدی و از بین بردن لک و کک هم می شوند. علاوه بر آن برخی از مدل های این کرم ها هم ضد آفتاب با کیفیت عالی می باشند.
برخی از این نوع کرم های گیاهی مواردی چون، کرم عاشی، حسن ترک، بیوتی لوپ، گوری، گلدن پرل و کالاژن می باشند. اکثر این کرم های گیاهی به همراه صابون سفید کننده همین کرم ها ارائه شده و دارای خاصیت ضد جوش و ضد لک و همچنین سفید کننده می باشند، علاوه بر صابون های ذکر شده باید به صابون حلزون، صابون شترمرغ، صابون کوسه، صابون تاچ می و صابون آلووراو برای سفید کننده بودن و همچین ضد جوش اشاره کرد.


ناگفته نماند که فقط بیس اصلی صابون سفید کننده صورت حسن ترک، بیوتی لوپ، گوری و گلدن پرل گیاهی بوده، و سایر صابون های معرفی شده به غیر از صابون آلوورا همه از روغن حیواناتی مانند شترمرغ و حلزون تهیه شده اند. این صابون ها از معروفترین برند های مورد استفاده خانم ها بوده و دارای خواص و ویتامین های مختلف برای پوست هستند.

در زمان استفاده از کرم های سفید کننده صورت حتما به تاریخ مصرف آنها توجه نمایید. کرم هایی که به همراه صابون ارائه شده است را پیشنهاد می شود ابتدا کرم را استفاده نمایید، و در زمانی که خواستید صورت خود را بشویید از کرم آن استفاده نمایید. بدین ترتیب اثرگذاری آن بیشتر خواهد بود. معمولا از کرم های گیاهی به صورت دوره ای استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.